دانلود بازی NFS most wanted 2012 برای PC
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی NFS most wanted 2012 برای PC
نوشته شده در جمعه 13 ارديبهشت 1392
بازدید : 761
نویسنده : Alireza Shahmoradi

                        دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2012 با لینک مستقیم

نسخه قابل نصب ، کم حجم شده و کامل BlackBox اضافه شد. (حجم ۲.۳ گیگابایت)

                                             کرک SKIDROW و ۳DM بازی اضافه شد.

 بعد از بازسازی دوباره یکی از محبوب ترین سری های NFS یعنی Hot Pursuit توسط شرکت خوش آوازه Criterion، این بار نوبت به عنوان جدید بازی این شرکت با نام Most Wanted است که قدرت خود را در مسابقات خیابانی به رخ رقیبان بکشند. شما می توانید به تمامی مناطق بازی رانندگی کنید و در این هنگام با رقیب های خود مسابقه دهید یا از دست پلیس ها فرار کنید.

 

بازی Nfs Most Wanted 2012 تعقیب تا بی نهایت

تعقیب تا بی نهایت در طول دوره ای که سری بازی های Need For Speed مهمان خانه هایمان بوده با نگرش های مختلفی از سوی این سری رو به رو شده ایم، اغلب این نگرش ها به دلیل تغییر سازنده بازیهاست که در هر نسخه نسبت به نسخه پیشین پیشرفت هایی در المان های مختلف بازی می دهند؛ هرچند گاهی اوقات …

در نگاه اول باید گفت که این بازی یک Open World ریسینگ کامل است. گیم‌پلی بازی بسیار قوی و فیزیکی‌تر شده و میزان تخریب محیط و اتومبیل‌ها به‌شدت بالا رفته است. پرش‌های طولانی، اسپید پوینت، درافتادن با پلیس، ناک اوت کردن رقیبان و … همگی از ویژگی‌های جدید بازی هستند. قابلیت AutoLog که در HP معرفی شده بود در این نسخه بهتر شده و به گفته سازندگان کمک شایانی برای گیمر خواهد بود. آن‌ها که این سیستم آپگرید شده را AutoLog 2.0 نامیده‌اند، قابلیت شمارش اسپید پوینت، میزان پرش، بیشترین سرعت و … را به آن اضافه کرده‌اند که به هنگام استفاده از بخش مولتی‌پلیر کارایی زیادی خواهد داشت.
دنیایی که MW جدید در آن شکل می‌گیرد، از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده و از همه عناوین قبلی Burnout بزرگ‌تر است. این نقشه از مکان‌هایی مثل بخش های صنعتی شامل ریل آهن، نیروگاه برق، فاضلاب و هم‌چنین بخش‌های پایین و بالاشهری شامل ساختمان و برج‌های بلند، خیابان های پهن و بخش‌های کوهستانی شامل سد، جاده‌های پیچ در پیچ و … تشکیل شده است. در کل به نظر می‌رسد دنیای جدید NFS بسیار زیبا و چشم‌نواز باشد.

اتومبیل‌های موجود در بازی از پنجاه شرکت مختلف هستند. سازنده تاکید زیادی روی ایجاد تنوع اتومبیل‌های انتخابی داشته و نتیجه‌ی آن یک ست دیوانه‌وار از اتومبیل‌های مختلف است که هیچ شباهتی به هم ندارند. طیف گسترده‌ای از اتومبیل‌های SUV، اسپرت، Muscle و سوپرکار در بازی حضور دارند. از شاسی بلند‌هایی مثل داج رپتور گرفته تا لامبورگینی آونتادور. قابلیت تیون کردن و شخصی‌سازی قطعات و رنگ اتومبیل نیز تایید شده است.
گرافیک بازی یکی از نقاط‌ قوت آن است. میزان تخریب محیط و اتومبیل‌ها بیشتر از قبل شده و موتور Chameleon که در HP هم به‌کار رفته بود، در این نسخه استفاده خواهد شد با این فرق که به شدت بهینه شده و ارتقا یافته است.

نسخه Limited Edition دارای امکانات بیشتری نسبت به نسخه معمولی می باشد و همچنین دارای دو اتومبیل Porsche 911 Carrera S و Maserati GranTurismo MC Stradale نیز می باشد. هم اکنون می توانید این بازی رو به صورت رایگان و با لینکهای پرسرعت از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

دانلود نسخه کم حجم بازی Need For Speed Most Wanted 2012 برای PCشما می توانید بازی زیبای Need For Speed Most Wanted 2012 برای PC را در ۲ DVD با بسته بندی شکیل قیمت ۵۳۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

 

دانلود نسخه کم حجم بازی Need For Speed Most Wanted 2012 برای PC

 

دانلود نسخه کم حجم بازی Need For Speed Most Wanted 2012 برای PCدانلود نسخه کم حجم بازی Need For Speed Most Wanted 2012 برای PCدانلود نسخه کم حجم بازی Need For Speed Most Wanted 2012 برای PC

دانلود نسخه کم حجم بازی Need For Speed Most Wanted 2012 برای PCدانلود نسخه کم حجم بازی Need For Speed Most Wanted 2012 برای PC

 

دانلود نسخه کم حجم بازی Need For Speed Most Wanted 2012 برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز بازی:

OS: Windows Vista (Service Pack 2 and all available windows updates) 32-bit
Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHz or Althon X2 2.7 GHz
Memory: 2 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI Radeon 3000, 4000, 5000 or 6000 series, with ATI Radeon 3870 or higher performance)
Graphics card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GeForce 8, 9, 200, 300, 400 or 500 series with NVIDIA GeForce 8800 GT or higher performance

 

توجه:

-      برای نصب کرک آنرا در محل نصب بازی کپی کنید.(حتما آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید) کرک اسکیدرو معتبرتر است.

 

 

 

دانلود نسخه کم حجم بازی Need For Speed Most Wanted 2012 برای PCفرمت: ISO

دانلود نسخه کم حجم بازی Need For Speed Most Wanted 2012 برای PC حجم: ۲.۳ گیگا بایت

دانلود نسخه کم حجم بازی Need For Speed Most Wanted 2012 برای PC دانلود مستقیم نسخه نصبی BlackBox : پارت ۱ | پارت ۲ | پارت ۳

دانلود نسخه کم حجم بازی Need For Speed Most Wanted 2012 برای PC دانلود غیر مستقیم نسخه نصبی RapidShare BlackBox : پارت ۱ | پارت ۲ | پارت ۳

دانلود نسخه کم حجم بازی Need For Speed Most Wanted 2012 برای PC دانلود کرک SKIDROW

دانلود نسخه کم حجم بازی Need For Speed Most Wanted 2012 برای PC دانلود کرک ۳DM

دانلود نسخه کم حجم بازی Need For Speed Most Wanted 2012 برای PC رمز: www.yasdl.com

دانلود نسخه کم حجم بازی Need For Speed Most Wanted 2012 برای PC منبع: یاس دانلود





مطالب مرتبط با این پست
.