دانلود TOMB Raider 2013 برای XBOX 360
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود TOMB Raider 2013 برای XBOX 360
نوشته شده در پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
بازدید : 854
نویسنده : Alireza Shahmoradi

لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 

|بازی به صورت Region PAL/NTSC U و با فرمت ISO می باشد|

Tomb Raider XBOX360-P2P

 

گیم پلی درست همان چیزی است که از یک بازی با نام توم ریدر انتظار می رود. حل معما، سکوبازی و مبارزات پر هیجان در یک محیط تقریبا باز و آزاد. اما نسبت ترکیب این عناصر و همچنین نحوه بکارگیری آنها در قیاس با بازی های گذشته متفاوت خواهد بود. با توجه به سن و سال کم لارا (او در بازی ۲۱ ساله است) و اینکه این اولین ماجراجویی جدی در زندگی اش خواهد بود، مهارت های او به شکل ملموسی کمتر از قبل هستند. برای مثال مقایسه توانایی های بدنی او با چیزی که از شخصیت لارا کرافت سراغ داریم فقط موجبات خندیدن ما را فراهم می کند. با این حساب نباید منتظر شیرجه های معروف توم ریدری و تیراندازی به سبک مکس پین در این بازی باشید. راستی هفت تیرهای دوقلوی معروف لارا نیز در اختیارتان نخواهد بود! اما علی رغم این محدودیت ها، توانایی های جدیدی نیز در بازی معرفی می شود. برای مثال قابلیتی که سازندگان آن را “خزیدن روی دیوار” می نامند به شما در صعود از سطوح عمودی کمک می کند.توم ریدر دارای بخش چند نفره بزرگی خواهد بود. بازیبازها می توانند در نقش بازماندگان کشتی غرق شده و یا ساکنین وحشی جزیره به بازی بپردازند. سازندگان برای این بخش یک سیستم ارتقا نیز در نظر گرفته اند. بدین شکل که بازیبازها با کشتن دشمنان و پیروزی در مسابقات امتیاز تجربه کسب می کنند و می توانند شخصیت های جدیدتر و سلاح های بیشتری را آزاد نمایند. چهار حالت مختلف برای بخش چند نفره در نظر گرفته شده که در پنج نقشه متفاوت بازی می شوند. با توجه به حضور و قابل بازی بودن اکثر شخصیت های داستانی در بخش چند نفره و امکانات زیادی که برای این بخش در نظر گرفته شده است به نظر می رسد که تجربه لذت بخشی از گروهی بازی کردن توم ریدر در راه است.

تصاویر محیط بازی :

tomb raider 11 دانلود بازی Tomb Raider برای XBOX360 tomb raider 12 دانلود بازی Tomb Raider برای XBOX360

tomb raider 13 دانلود بازی Tomb Raider برای XBOX360 tomb raider 14 دانلود بازی Tomb Raider برای XBOX360

tomb raider 15 دانلود بازی Tomb Raider برای XBOX360 tomb raider 16 دانلود بازی Tomb Raider برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

 

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازی Tomb Raider برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار  را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Tomb Raider برای XBOX360 دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی :

 

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Multiupload    Direct Link





مطالب مرتبط با این پست
.