دانلود بازی 2013 TOMB Raider برای PC
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی 2013 TOMB Raider برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
بازدید : 846
نویسنده : Alireza Shahmoradi

جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 

Tomb Raider-SKIDROW | 10 GB

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۶٫۷ گیگابایت به پست افزوده شد

آپدیت ۱٫۰٫۷۱۸٫۴ به پست افزوده شد

 

dvd دانلود بازی Tomb Raider برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۸۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Tomb Raider برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

گیم پلی درست همان چیزی است که از یک بازی با نام توم ریدر انتظار می رود. حل معما، سکوبازی و مبارزات پر هیجان در یک محیط تقریبا باز و آزاد. اما نسبت ترکیب این عناصر و همچنین نحوه بکارگیری آنها در قیاس با بازی های گذشته متفاوت خواهد بود. با توجه به سن و سال کم لارا (او در بازی ۲۱ ساله است) و اینکه این اولین ماجراجویی جدی در زندگی اش خواهد بود، مهارت های او به شکل ملموسی کمتر از قبل هستند. برای مثال مقایسه توانایی های بدنی او با چیزی که از شخصیت لارا کرافت سراغ داریم فقط موجبات خندیدن ما را فراهم می کند. با این حساب نباید منتظر شیرجه های معروف توم ریدری و تیراندازی به سبک مکس پین در این بازی باشید. راستی هفت تیرهای دوقلوی معروف لارا نیز در اختیارتان نخواهد بود! اما علی رغم این محدودیت ها، توانایی های جدیدی نیز در بازی معرفی می شود. برای مثال قابلیتی که سازندگان آن را “خزیدن روی دیوار” می نامند به شما در صعود از سطوح عمودی کمک می کند.توم ریدر دارای بخش چند نفره بزرگی خواهد بود. بازیبازها می توانند در نقش بازماندگان کشتی غرق شده و یا ساکنین وحشی جزیره به بازی بپردازند. سازندگان برای این بخش یک سیستم ارتقا نیز در نظر گرفته اند. بدین شکل که بازیبازها با کشتن دشمنان و پیروزی در مسابقات امتیاز تجربه کسب می کنند و می توانند شخصیت های جدیدتر و سلاح های بیشتری را آزاد نمایند. چهار حالت مختلف برای بخش چند نفره در نظر گرفته شده که در پنج نقشه متفاوت بازی می شوند. با توجه به حضور و قابل بازی بودن اکثر شخصیت های داستانی در بخش چند نفره و امکانات زیادی که برای این بخش در نظر گرفته شده است به نظر می رسد که تجربه لذت بخشی از گروهی بازی کردن توم ریدر در راه است.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP Service Pack 3, Windows Vista,7,8

CPU : 2GHz Dual Core (Intel Core 2 Duo or better, AMD Athlon X2 or better)s

RAM : 1 GB (Win XP), 2 GB (Win Vista/7)s

Video Card: DirectX 9 Graphics card with 512 MB Video RAM (Radeon HD 2600 XT/Geforce 8600)s

DirectX®: 9.0c

 

سیستم پیشنهادی بازی :

OS : Vista, Windows 7 or Windows 8

CPU : AMD Phenom II X2 955, Intel Core i5-750

RAM : 4 GB

Video Card: DirectX 11 graphics card with 1 GB video RAM (Radeon HD 4870/Geforce GTX 480)s

DirectX®: 11

تصاویر محیط بازی :

 

tomb raider 11 دانلود بازی Tomb Raider برای PC tomb raider 12 دانلود بازی Tomb Raider برای PC

tomb raider 13 دانلود بازی Tomb Raider برای PC tomb raider 14 دانلود بازی Tomb Raider برای PC

tomb raider 15 دانلود بازی Tomb Raider برای PC

TRAILER1 دانلود بازی Tomb Raider برای PC دانلود تریلر بازی – ۲۶٫۸ مگابایت | لینک کمکی

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از لینک های کمکی دریافت نمایید ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Tomb Raider برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Tomb Raider برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :  Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

 

—————————————–

source دانلود بازی Tomb Raider برای PC توضیحات نصب نسخه BlackBox : در نسخه بلک باکس تنها سایر زبان های بازی به جزء انگلیسی حذف شده اند و سایر بخش های نظیر کیفیت بازی، ویدیوها و صداهای بازی بدون تغییر بوده و کیفیت اوریجینال خود می باشند. برای نصب ، ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از نصب ، بازی را از روی دسکتاپ اجرا نمایید .

 

download دانلود بازی Tomb Raider برای PC دانلود نسخه BlackBox به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی Tomb Raider برای PCدانلود آپدیت ۱٫۰٫۷۱۸٫۴ بازی به صورت جداگانه





مطالب مرتبط با این پست
.