دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
بازدید : 1142
نویسنده : Alireza Shahmoradi

در ظاهر خیلی راحت می توان Sleeping Dogs را یک کپی از GTA نامگذاری کرد، ولی این بازی چه چیز مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin’s Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.او سری به دوستان قدیمی خود می زند و متوجه می شود که آن ها حالا به تبهکارهای خرده پایی تبدیل شده اند که در پایین ترین سطح فقر هنگ کنگ زندگی می کنند. وی در حقیقت یک پلیس مخفی است که می خواهد وارد یک گروه خلافکار شود. UFG عاشق فیلم های اکشن هنگ کنگی است و این موضوع را در سرتاسر Sleeping Dogs مشاهده می کنیم. شاید این بازی از Open-Worldهای زیادی الهام گرفته باشد و فضا و داستانی شبیه به فیلم های جان وو (John Woo) دارد. وی شن یک قهرمان اکشن معمولی در فیلم های هنگ کنگی است. او سرسخت و با اعتماد به نفس است. داستان بازی نه تنها به خودی خود جذاب است، بلکه به گیم پلی بازی هم کمک می کند و در طول بازی شما می توانید با به دست آوردن XP حرکات جدید در مبارزه یاد بگیرید و یا لباس ها و ماشین های متفاوتی را آزاد کنید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶٫۹ گیگابایت به پست افزوده شد|

|کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

 

dvd دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC شما می توانید این بازی زیبا را درسه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

یک Face XP هم در بازی وجود دارد که نحوه برخورد مردم با وی را مشخص می کند. با استفاده از این موضوع می توانید در خریدهای خود از مغازه ها تخفیف بگیرید و توسط یک پلیس یا خلافکار ستایش شوید. همانند هر قهرمانی، وی، هم با سلاح گرم حرفه ای است و هم بدون آن. مکانیزم مبارزه بازی یکی از بهترین نکات Sleeping Dogs است، چون خیلی ساده اجرا می شود، ولی خیلی متنوع و عمیق است و شما مدام به دنبال پیدا کردن حرکات جدید هستید. می توانید اشیاء محیط را پرتاب کنید، با لگد ضربه بزنید و یا با مشت به استقبال صورت دشمن بروید. حرکات خشنی مثل فرو کردن سر دشمن به داخل فن های بزرگ و یا کوبیدن سر آن ها به در ماشین هم وجود دارند.خشونت این بازی دقیقاً خشونتی است که در فیلم های سرزمین مادری آن دیده می شود. بخش تیراندازی بازی شبیه به Gears of War کار شده و شما مدام باید در محیط سنگر بگیرید و البته زرق و برق فیلم های جان وو هم در آن دیده می شود. بعضی وقت ها شما می توانید از سیستم Slow-Motion هم استفاده کنید. در این حالت صداها و موسیقی هم آرام می شوند و شما در چند ثانیه می توانید دشمنان را هدف گیری کنید و آن ها را از پا درآورید. بخش Bullet-Time بازی به اندازه Max Payne 3 عمیق نیست، ولی مسلماً استفاده از آن لذت بخش است. همچنین وقتی شما ماشین و یا موتوری را منفجر کنید، سیستم Slow-Motion فعال می شود. تصادف و انفجار ماشین ها خیلی جذاب و سینمایی کار شده اند و سرقت ماشین و حرکات جالب روی آن ها خیلی شبیه به بازی Wheelman است.

همچنین سیستم ضربه زدن با ماشین Wheelman هم در این بازی دیده می شود. شما می توانید با استفاده از یک دکمه به ماشین های کناری خود ضربه سنگینی وارد کنید. این موضوع در مسابقات خیابانی هم خیلی استفاده می شود. نقشه هنگ کنگ پر از مأموریت ها و فعالیت های مختلف است که می توانید در آن کارهایی برای پلیس انجام دهید و یا به خلافکارها کمک کنید. مراحل فرعی جالبی در بازی وجود دارند. مثلاً می توانید از مناطق دیدنی هنگ کنگ برای یک خانمی که می خواهد کارت پستال درست کند، عکس بگیرید. خوشبختانه مضامین و جزئیات بازی بسیار زیاد و متنوع کار شده اند. بخش صداپیشگی بازی هم اسامی معروفی را به همراه دارد. ویل یون لی (Will Yun Lee) که در Die Another Day بازی کرده بود، در این بازی هست. تام ویلکینسون (Tom Wilkinson) و پار شن (Parr Shen) از Infernal Affairs در بازی هستند. اما استون (Emma Stone)، لوسی لیو (Lucy Liu) و جیمز هنگ (James Hong) هم در این بازی دیده خواهند شد. Sleeping Dogs به نظر بازی بزرگ و زیبایی خواهد شد که مضامین زیادی را به همراه دارد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Core 2 Duo 2.0 GHz or Althon X2 2.4 GHz
Video Card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card, ATI Radeon 3870 or higher, Nvidia GeForce 8800 GT or higher with 512 MB
Memory: 2 GB RAM
OS: Windows Vista or Windows 7
HDD Space: 15 GB

 

سیستم پیشنهادی:

Processor: Quad-core Intel or AMD CPU
Video Card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, Nvidia GeForce GTX 560 or ATI Radeon 6950 with 1 GB
Memory: 4 GB RAM
OS: Windows 7 64-bit
HDD Space: 15 GB

 

تصاویری از محیط بازی:

Sleeping Dogs S1 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC Sleeping Dogs S2 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

Sleeping Dogs S3 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC Sleeping Dogs S4 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

Sleeping Dogs S5 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC Sleeping Dogs S6 smal دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

 

source دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC توضیحات نصب: ابتدا مطمئن شوید که آنتی ویروس شما حتما غیر فعال می باشد. حال فایل های فشرده را اکسترکت نمایید و فایل ISO به دست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید. به نصب بازی بپردازید و پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در فولدر SKIDROW در دی وی دی شماره ۲ بازی را در محلی که بازی را نصب نموده اید جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که بازی را حتما از طریق Launcher بازی که در محل نصب بازی شما می باشد به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و همچنین فایل اجرایی بازی را در لیست بلاک فایروال خود قرار داده تا از آپدیت بازی و از دسترسی به اینترنت جلوگیری شود. همچنین اگر مایل به فعال سازی آنتی ویروس خود پس از اجرای بازی بودید، دقت کنید که فایل buddha.dll را حتما در لیست Exclusions در آنتی ویروس خود قرار دهید تا از پاک شدن این فایل توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

کاور اوریجینال بازی (برای مشاهده سایز اصلی بر روی عکس کلیک کنید) :

sleeping dogs pc print small دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC

 

caution دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا مورخه ۲۹ آبان ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC دانلود DVD 1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC دانلود DVD2 به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC - دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی از سرور Mediafire

 

download دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC - دانلود کرک فیکس جدید اسکیدرو. (SKIDROW CrackFix)

 

نسخه فشرده ۶٫۹ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده ی سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تمامی زبان های بازی به غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده است. هیچ چیز دیگری از بازی حذف نشده و دستکاری نشده است. تمامی ویدیوها و تکسچرهای بازی با کیفیت اوریجینال خود می باشند. بازی کرک شده توسط گروه SKIDROW می باشد و همچنین Crack Fix بازی نیز در این نسخه اثر داده شده است. پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها از غیر فعال بودن آنتی ویروس خود مطمئن شوید و سپس به نصب بازی بپردازید. فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Sleeping Dogs برای PC دانلود نسخه BlackBox بازی به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare    Direct Link 2    Direct Link





مطالب مرتبط با این پست
.