دانلود بازی Tom Clancy's Ghost Recon Future Soldier برای PC
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Tom Clancy's Ghost Recon Future Soldier برای PC
نوشته شده در سه شنبه 29 مرداد 1392
بازدید : 475
نویسنده : Alireza Shahmoradi

سری بازی های برگرفته شده از آثار نویسنده نامی آمریکایی یعنی تام کلنسی (Tom Clancy) با تم نظامی خود همیشه بهترین برگ برنده Ubisoft بوده اند. عناوینی مثل Splinter Cell و Rainbow Six جزو محبوب ترین آثار Ubisoft هستند که همه تحت لیسانس Tom Clancy عرضه شده اند. سری Ghost Recon همانند Rainbow Six یک بازی تاکتیکی نظامی است که در تمام نسخه های خود موفق بوده و دو عنوان Advanced Warfighter 1 & 2 از بهترین های این نسل بودند. اما Ubisoft مدتی پرده از GR جدید برنداشت و سر انجام عنوان Future Soldier را رونمایی کرد که حوادث آن در آینده نچندان دور اتفاق می افتد. ماجرا از جایی شروع می شود که اصلاح طلبان کشور روسیه از های غلط کشور خود ناراضی هستند و تصمیم می گیرند به زور کنترل کشور را در دست بگیرند. در این بین، حمله سختی توسط اصلاح طلبان شکل می گیرد و نهایتا روسیه پایه های حکومتی خود را رو به ضعف می بیند. از طرفی ارتش آمریکا که از قبل رابطه خوبی با روسیه داشته، وارد ماجرا شده و نیروهای خود را به طرفداری از رژیم روسیه وارد خاک این کشور می کند. شما در نقش یک سرباز آمریکایی که در روسیه به دنیا آمده، بازی را پیگیری می کنید. کاپیتان ادوارد کاچنکو (Edward Kachenko) همراه با جوخه خود در نقش نیروهای Ghost وارد نبرد می شوند.

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وبسایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست اضافه شد . |

| کرک فیکس SKIDROW به صورت جداگانه افزوده شد |

| آپدیت شماره v1.01 به پست اضافه گردید |

http://download.gamezone.com/uploads/image/data/1110239/Future_Soldier_2012-06-29_12-09-13-79.jpg

از آنجایی که بازی در سال ۲۰۳۰ اتفاق می افتد، لباس سربازها به لطف استفاده از تکنولوژی نانو بسیار سبک است که سرباز به راحتی می تواند در آن حرکت کند. کلاس بعدی تک تیرانداز (Sniper) است که مسلما خیلی در نبردهای سنگین شرکت نمی کند. وظیفه شما این است که ابتدا یک نقطه امن برای تیراندازی پیدا کرده و دشمنان را از پا در می آورید. به لطف پیشرفت تکنولوژی می توانید دشمنان را از فاصله خیلی دور و حتی پشت دیوار مشاهده کرده و آن ها را از پای در آورید. کلاس چهارم Weirder است که نقش مهمی در شلوغی های نبرد بازی می کند. آن ها شنل هایی دارند که عملا بدنشان را نامرئی می کند و همانند روح می توانند دشمنان را از پای در آورند.

در کل Ghost Recon جدید بسیار سریع تر شده و نبردها در فواصل نزدیک تر شکل می گیرند. البته این بازی همانند Gears of War مستقیم نیست و هنوز همانند نسخه های قبل، بیشتر یک بازی تاکتیکی است تا یک تیراندازی محض. به همین دلیل شما باید بیشتر روی کار تیمی تمرکز داشته باشید. بخش چندنفره Future Soldier بسیار پیشرفته کار شده و باید با هم تیمی هایتان تاکتیکی بازی کنید و هوای همدیگر را داشته باشید. می توانید سوار بر وسایل نقلیه شده و یکی از دوستانتان تیراندازی کند. در کل این بخش بیشتر بر پایه کار تیمی است تا تک نفره و چیزی برای خودنمایی فردی. Future Soldier به نظر خیلی سریع تر و سر راست تر از قبل شده است.

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® 7 (SP1)s

CPU: 3.0 GHz Intel® Pentium® D or 2.2 GHz AMD Athlon™ X2 4400+ (Intel® Core™2 Quad Q9450 or AMD Phenom™ II X4 940 or better recommended)s

Memory: 1 GB Windows XP / 2 GB Windows Vista, 7 (2 GB / 3 GB recommended)s

Graphics: 512 MB DirectX® 9.0c-compliant video card with Shader Model 4.0 or higher (see supported list)*s

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 25 GB

Sound: DirectX 9.0c-compliant

 

تصاویری از محیط بازی:

 

Ghost Recon Future Soldier s2 smal دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC Ghost Recon Future Soldier s1 smal دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC

Ghost Recon Future Soldier s4 smal دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC Ghost Recon Future Soldier s3 smal دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC

Ghost Recon Future Soldier s6 smal دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC Ghost Recon Future Soldier s5 smal دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC

 

caution دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC دانلود در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۱۱ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۱۲ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۱۳ : Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۱۴ : Rapidshare   Direct Link

 

download دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC دانلود Crack Fix بازی به صورت جداگانه

برای استفاده تمام محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی کپی و جایگزین کنید . این کرک برای حل مشکل برخی از کاربران در هنگام شروع بازی منتشر شده است . بازی را به صورت آفلاین اجرا نمایید و یا از بلوک شدن فایل Ubisoft Launcher توسط فایروال مطمئن شوید .

 

download دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC دانلود آپدیت v1.01 بازی به صورت جداگانه

 

caution دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

در این نسخه تمام زبان های بازی به جزانگلیسی حذف شده اند و تنها زیرنویس های آن ها موجود می باشد . ویدئوهای بازی نیز از کیفیت ۱۰۸۰p به ۷۲۰p کاسته شده اند . بازی با کرک نهایی SKIDROW آماده شده است و کرک فیکس نیز در این نسخه قابل استفاده می باشد .

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از نصب تمام محتویات پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی کنید . بازی را به صورت آفلاین اجرا کنید که در اولین اجرا بازی از شما User & Password می خواهد . در بخش Username کلمه SKIDROW را تایپ کنید و برای بخش پسورد نیز رمزی دلخواه وارد نمایید و با زدن تیک remember me بازی را اجرا کنید .

 

download دانلود بازي Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier براي PC دانلود نسخه BlackBox بازی به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :  Rapidshare  Direct Link

دانلود پارت ۲ :  Rapidshare  Direct Link

دانلود پارت ۳ :  Rapidshare  Direct Link

دانلود پارت ۴ :  Rapidshare  Direct Link

دانلود پارت ۵ :  Rapidshare  Direct Link

دانلود پارت ۶ :  Rapidshare  Direct Link





مطالب مرتبط با این پست
.