دانلود بازی Deadpool برای PS3
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Deadpool برای PS3
نوشته شده در پنج شنبه 3 مرداد 1392
بازدید : 1088
نویسنده : Alireza Shahmoradi

بر خلاف اکثر بازی هایی که امروزه ساخته می شوند و در آن ها شما شخصیت یا به قولی آدم خوبه بازی هستید،در بازی Deadpool داستان فرق میکند.در این بازی شما کنترل یک ضد قهرمان صد البته شوخ طبع را بر عهده میگیرید بنابراین احتمال وجدان درد گرفتن در حین بازی زیاد است.در رابطه با Deadpool باید گفت که او یکی از محبوب ترنی شخصیت های کمیک در سراسر جهان است.همچنین این اولین بار نیست که با این شخصیت در بازی های رایانه ای روبرو می شویم؛بلکه او پیش از این در بازی هایی مانند X-Men Legends II: Rise of Apocalypse و یا Marvel: Ultimate Alliance نیز حصور داشته است. داستان بازی به زمانی بر می گردد که Deadpool ماموریتی مبنی بر کبه قتل رساندن یک گزارشگر اخبار به نام Chance White بر عهده می گیرد.دلیلش هم آن است که شبکه ای که این گزارشگر در آن کار میکند برنامه به نام Jump the Shark می سازد که در آن شخصیت های معروف باید از روی استخری مملو از کوسه های درنده بپرند.علاوه بر این،داستان حول شخصیت هایی مانند Mister Sinister و کارهای او برای به وجود آوردن دسته ای موجودات جهش یافته نیز می گردد.با توجه به اعلام شرکت سازنده در بازی با شخصیت هایی مانند Domino, Wolverine،Cable, Rogue, Red Hulk نیز در بازی حضور خواهند داشت.

Deadpool PS3-DUPLEX

               

 سیستم گیم پلی بازی هم با توجه به تریلر ها و توضیحات سازندگان جذاب هب نظر می رسد.در این بازی که در سبک Hack & Slash  ساخته می شود، می توانید به ذرادخانه ای از تفنگ های مختلف،پتک ها و انواع شمشیر و اسلحه های لیزری و بسیاری دیگر دسترسی داشته باشید.جالبی سیستم بازی اینجاست که خود شخصیت Deadpool با توجه به نحوه بازی کردن بازیکن با او حرف هایی می زند و ممکن است حتی به او کنایه هایی هم بزند.علاوه بر این خود Deadpool در صورتی که در جایی گیر کنید و ندانید که چه کار کنید،شما را را هنمایی می کند و به شما می گوید که کجا بروید و چه دکمه ای را بزنید.زیربنای سیستم مبارزاتی بازی بر پایه استفاده از هم از شمشیر و هم از اسلحه است.به صورت استاندارد،Deadpool با اسلحه و شمشیر مجهز شده اما می تواند در طی بازی پتک و دیگر سلاح را نیز به کار بگیرد.اکشن بازی با توجه به سبک بازی بسیار سریع است و شما را خسته نخواهد کرد.فنون و کامبو هایی که در بازی جاگذاری شده اند به چالش برانگیزی بازی کمک بسزایی کرده اند.

شخصیت پردازی در این بازی نیاز به خوب کار شدن دارد و با توجه به تریلر ها می توان گفت که این کار به خوبی انجام گرفته است.صداگذاری شخصیت Deadpool توسط Nolan North‌انجام می شود.کسی که صدایش را در بازی هایی مانند سری Assassin’s Creed در نقش دزموند و در سری Uncharted‌در نقش Nathan Drake شنیده ایم.پس نگران دیالوگ ها و برقرای ارتباط با صخیت بازی نباشید،چرا که صداگذاری ماهر در حال انجام این کار است.با توجه به تریلر های بازی می توان گفت که آقای نورت به خوبی از پس صداگذاری این شخصیت شوخ طبع کامیک های مارول بر آمده است.

 

گرافیک بازی به لطف موتور Unreal Engine 3 بسیار چشم نواز و زیباست.افکت خون ها و قطع شدن دست ها و پاها و غیره به خوبی از کار در آمده اند که باعث شده است تاثیر گذاری محیط و برقراری ارتباط با بازی و محیط آن بهتر باشد.البته قضاوت اصلی در رابطه با گرافیک بازی را تنها هنگام بازی کردن ان می توان کرد اما با توجه به تجربیاتی که با ساخته های High Moon Studios در سری Transformers داشتیم،میتوان گفت که گرافیک بازی هم به خوبی از کار در خواهد آمد.

Deadpool مخصوصا به خاطر شخصیت اصلی اش یکی از بازی های مورد انظار همگان مخصوصا در این دوره بی بازی ای خواهد بود.طبق روال هر ساله،با به پایان رسیدن امتحانات نوبت دوم،عرضه بازی ها نیز کم و کمتر می شود و با شروع مجدد سال تحصیلی مجددا شدت می گیرد و در امتحانات نوبت اول به اوج می رسد. بگذریم. به هر حال به توجه به اطلاعاتی که از این بازی در دست هست،میتوان انتظار یک بازی هیجان انگیز و خنده دار و صد البته جذاب را داشت.

منبع توضیحات: وبسایت بازی نامه

 

تصاویری از محیط بازی:

Deadpool screenshots 01 small دانلود بازی Deadpool برای PS3 Deadpool screenshots 02 small دانلود بازی Deadpool برای PS3

Deadpool screenshots 03 small دانلود بازی Deadpool برای PS3 Deadpool screenshots 04 small دانلود بازی Deadpool برای PS3

Deadpool screenshots 05 small دانلود بازی Deadpool برای PS3 Deadpool screenshots 06 small دانلود بازی Deadpool برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه REBUG CFW 4.41 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

caution دانلود بازی Deadpool برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Deadpool برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Embedupload    Direct Link





مطالب مرتبط با این پست
.