دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای XBOX 360
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای XBOX 360
نوشته شده در سه شنبه 24 ارديبهشت 1392
بازدید : 721
نویسنده : Alireza Shahmoradi

 رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون (به انگلیسی: Resident Evil: Operation Raccoon City) یک بازی ویدئویی در سبک سورویوال هارور و تیراندازی سوم شخص است که توسط شرکت کانادایی اسلنت سیکس و شرکت کپ‌کام در زمستان سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر خواهد شد . این بازی ویدوئویی در سری بازی‌های رزیدنت ایول قرار دارد و برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. کارگردانی این بازی برعهده آدام بالید و تهیه‌کنندگی آن برعهده ماساچیکا کاواتا است. کاواتا، تهیه‌کننده دو بازی رزیدنت ایول: مزدوران ۳بعدی و رزیدنت ایول: افشا نیز بوده‌است . داستان و مکان حاضر در این بازی، درجریان رخدادهای رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳: نمسیس است. شهر راکون پس از انتشار ویروس تی در سطح شهر، دچار طغیان شده‌است. شهروندان به سرعت به ویروس تی مبتلا و به زامبی تبدیل می‌شوند. ویروس تی، درحقیقت یک سلاح بیولوژیکی بود که توسط شرکت آمبرلا ساخته شد. داستان بازی رزیدنت ایول: ماموریت شهر راکون، بازگویی مجددی از رخدادهای دو بازی اصلی (رزیدنت ایول ۲ و رزیدنت ایول ۳) است که دچار تغییراتی در داستان نسخه‌های اصلی نیز شده‌است. بازیباز، کنترل یکی از شخصیت‌های گروه U.S.S را برعهده خواهد گرفت که پیش از این، چنین شخصیت‌هایی در نسخه‌های اصلی وجود نداشته‌اند. بازیباز همچنین می‌تواند، کنترل یکی از شخصیت‌های نیروهای ویژه ایالات متحده را برعهده بگیرد. ماموریت تیم U.S.S، پاکسازی آثار به‌جای مانده از شرکت آمبرلا درجریان طغیان شهر راکون است. این ماموریت‌ها شامل کشتن بازماندگانی از این طغیان است که برضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارند . در بازی ماموریت شهر راکون، شخصیت‌هایی هم حضور خواند داشت که در سری‌های اصلی کارهای مهمی را انجام داده‌اند؛ مانند لیان اس کندی که در نابود کردن هماورد اصلی بازی رزیدنت ایول ۲ نقشی مهم را ایفا کرد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه iMARS بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

نسخه XBOX 360 بازی Resident Evil: Operation Raccoon City در بخش چند نفره ویژگی های انحصاری جالبی دارد. شرکت کپکام اعلام کرد که کنترل شخصیت Nemesis فقط در نسخه XBOX360 قرار داده خواهد شد و در پلتفرم‌های دیگر از این ویژگی خبری نخواهد بود. در این حالت که به نام Nemesis Mode شناخته می شود میبینیم که نیروهای USS و Spec Ops در یک مبارزه ۸ نفره در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و کنترل Nemesis هم در اختیار بازیکن خواهد بود. بازیکن باید در این حالت بر اساس دستوراتی که برای وی ارسال می شود، هدف های مورد نظر خود را از بین ببرد.

منبع توضیحات: وبسایت ایرانی رزیدنت ایول

تصاویری از محیط بازی:

RE Operation Raccoon 01 small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای XBOX360 RE Operation Raccoon 02 small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای XBOX360

RE Operation Raccoon 03 small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای XBOX360 RE Operation Raccoon 04 small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای XBOX360

RE Operation Raccoon 05 small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای XBOX360 RE Operation Raccoon 06 small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

کاور اوریجینال بازی (برای مشاهده سایز اصلی ، بر روی عکس کلیک کنید):

RE Operation Raccoon print small دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای XBOX360

 

caution دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare    Direct Link

 





مطالب مرتبط با این پست
.